Държавни детски градини
Откъде научихте за нашия сайт?

Йога по време на бременност, част III

Прегледи: 770 | Създадена: 06/04/2012
Йога по време на бременност, част III

Трета серия от упражнения:

1. Седнете на пода с подгънати крака. Вдигнете встрани ръцете си, така че да са на една линия с рамената. Отпуснете се в тази позиция като дишате дълбоко.

Продължителност на упражнението:  3-5 минути.

 

2. Седнете на пода. Вдишвайки, изправете хубаво гърба си. Издишайте и отпуснете гърба напред.
Продължителност на упражнението: 1-3 минути.

 

3. Седнете на пода и допрете ходилата си едно в друго. Задръжте с ръце пръстите на краката си. Леко повдигнете коленете си от пода и отново ги пуснете. Повтаряйте това в продължение на 1 минута. Направете лек масаж на бедрата си отново за минута. Повторете повдигането на коленете за 1 минута.

 

4. Седнете и широко разкрачете крака. Хванете пръстите на краката. Вдишвайки изправяйте гърба. Издишвайки се навеждайте към бедрата.

 

5. Заемате колянна опора. Отпуснете надолу глава. Започнете да въртите бедрата си в големи кръгове.

Продължителност на упражнението: 1-3 минути във всяка посока.

 

6. Отпускате се в ембрионална поза. Можете леко да раздалечите коленете, за да не притискате корема си.

Продължителност на упражнението: 3-5 минути.

 

7. Седнете на пода и поставете дланите си на раменете. Вдишвайки се обърнете леко с глава и тяло наляво. Издишвайки заемате изходна позиция.

Подължителност на упражнението: 1-3 минути.

 

8. Седнете на пода и поставете дланите си на раменете. Вдишвате и вдигате нагоре лактите. Издишайте като ги прибирате до тялото, спирайте през страни. (успоредно на раменете).

Продължителност на упражненето: 1-3 минути

 

9. Натиснете дланите си силно една в друга пред гърдите. Дишайте дълбоко за 1-3 минути, като продължите натиска.

 

10. Отпуснете ръцете, хванати една в друга. Свивайте и отпускайте седалищните мускули.

Продължителност на упражнението: 1-3 минути.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ревност и съперничество при децата
Ревността може да бъде и полезна, и вредна Това е силно...
Седем мита за разглезването на децата
Мит 1Ще разглезите бебето, ако се занимавате ...
Как да предпазите бебето си от хранителни алергии
За да намалите риска от поява на алергия у детето ви към...
Детето с физически недостатък
Отнасяйте се към него естественоДетето с физически...
Подхранващи маски за лице
Маска с бадемови трици Маската почиства лицето от...
Как да запазим семейното щастие
"И те заживели щастливо до края на дните си"... Това е...