Държавни детски градини
Откъде научихте за нашия сайт?

Диета за премахване на токсините от тялото

Прегледи: 579 | Създадена: 14/03/2012
Диета за премахване на токсините от тялото

Нашите тела задържат токсини от пестицидите, хормоналните препарати и хербицидите, с които храната ни се преработва. Фактори, предразполагащи черния дроб и стомаха и другите органи да произвеждат токсини са бактериите, вирусите, твърде големите количества алкохол, кафето и други кофеино-съдържащи напитки, тютюнопушенето и някои лекарства.

Ако сте изложени на влиянието на тези фактори или пък консумирате в големи количества полуфабрикати и преработени храни, то вие определено имате нужда от прочистване на организма и даване нов живот на тялото си.

 

Тази диета, целяща премахване на токсините е подходяща за изпълнение за период от 1-2 седмици. Включва добавянето във ваната на ароматни масла от джинджифил, розмарин и риган, както и поставянето на капчици лавандулово масло върху възглавницата за спане.

С тази малка промяна в навиците ще засилите лимфната активност в организма. По този начин се усилва работата на черния дроб и червата. Всички тези процеси, протичащи в организма помагат на тялото да се освободи от ненужните токсини.
Съчетавайки и спазвайки съветите, вие ще помогнете на тялото си да се освободи от токсините:


1. Пийте по 2-3 литра вода (натурална, минерална, пречистена) на ден, плодови и зеленчукови сокове, плодов чай.

2. Забравете за съществуването на алкохола.

3. Опитайте се да ядете колкото можете повече плодове и зеленчуци. Яжте ги под формата на салати, фрешове, леко задушени със зехтин, варени, покълнали, сушени, с обезмаслено кисело мляко. Готвенето на пара е идеален здравословен начин за приготвяне на зеленчуците като единствено картофите не е препоръчително да се готвят по този начин. Имайте предвид, че в началото, когато започва детоксикацията в организма ви можете да страдате от леко главоболие. В такива случаи масажирайте слепоочията с масло от лавандула, а ако болките са по-силни, ще имате нужда от спокойствие и почивка.

4. Наблегнете на храните с ниско съдържание на протеини като грах, леща, пиле, яйца и в по-малки количества червено месо. Избягвайте баниците, сладкишите и пържените храни, които са трудносмилаеми. Включете в диетата по възможност повече ядки, соя, грах и леща, за които споменах по-горе.

5. Правете си малки похапвания през деня, но по-често, като за предпочитане са суровите ядките. Те са чудесна храна в този случай.

 

Опитайте се да приложите диетата поне за 2 седмици. След като приключите с диетата, резултатът няма да бъде налице веднага, но ще започнете да се чувствате по-леко. Желателно е и занапред да ограничите количеството на храната, която не сте консумирали по време на диетата и да акцентирате на пресните плодове и зеленчуци. И нека това се превърне във вашия нов начин на живот ...
Препоръчително е съотношението да бъде 80:20, където 80% от вашата диета представлява здравословна храна, а останалите 20% включват кулинарни изкушения и "глезотии", в уверение на това, че вашето тяло ще успее да се справи в борбата с това количество.

 

Храни, включени в плана за детоксикация и разрешени за консумация

  • Плодове - пресни, замразени или консервирани (без добавки, посладители и консерванти). Списъкът включва ябълки, банани, круши, портокали, грейпфрут, ананас, манго, киви, малини, боровинки, къпини, ягоди, нектарини, праскови, пъпеш, дини и др.
  • Плодови сокове - най-добре да са домашно приготвени, в уверение на това, че няма да съдържат захар, други посладители или консерванти.
  • Зеленчуци - пресни, замразени или варени без сол. Списъкът включва моркови, лук, зеле, пипер и чушки, гъби, броколи, карфиол, марули, тиквички, праз, домати, краставици.
  • Бобови и грахови храни - сушени или варени.
  • Овес и овесени ядки, ръжени изделия
  • Картофи - във всякакъв вид
  • Прясна риба - скумрия, треска, сьомга, омари, раци, пъстърва, риба тон и др. (Избягвайте консумацията на консервирана риба: скумрия, сьомга, риба тон.
  • Несолени ядки - фъстъци, бадеми, кашу, лешници, макадамия, орехи, шам фъстък и др.
  • Несолени семена - слънчогледови или тиквени;
  • Натурално кисело мляко;
  • Зехтин и балсамов оцет;
  • Чесън, джинджифил и пресни билки
  • Минерално вода (поне 2 литра дневно); Билков и плодов чай.

 

Храни, които трябва да се избягват по време на детоксикацията

  • Червено месо, пилешко или пуешко месо, както и всякакви колбаси и пастети
  • Мляко, сирене, яйца, сметана
  • Масло и маргарин
  • Храни, съдържащи брашно (хляб, кроасани, тестени закуски, кексове и торти, бисквити, шоколадови десерти, сладкиши и др.)
  • Солени ядки, чипс и др.
  • Шоколади, сладка (мармалад, плодови желета, конфитюри) и захар;
  • Преработени, готови храни, полуфабрикати и готови сосове;
  • Алкохол, кафе и черен чай
  • Сосове, туршии, заливки за салата, майонеза, сол
  • Газирани напитки и разтворими сокове (включително диетични)

 

 

Ревност и съперничество при децата
Ревността може да бъде и полезна, и вредна Това е силно...
Седем мита за разглезването на децата
Мит 1Ще разглезите бебето, ако се занимавате ...
Как да предпазите бебето си от хранителни алергии
За да намалите риска от поява на алергия у детето ви към...
Детето с физически недостатък
Отнасяйте се към него естественоДетето с физически...
Подхранващи маски за лице
Маска с бадемови трици Маската почиства лицето от...
Как да запазим семейното щастие
"И те заживели щастливо до края на дните си"... Това е...